Urmareste elucrudemana pe FacebookAboneaza-te prin e-mailAboneaza-te la elucrudemana prin RSS Photobucket

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Un fel de forum

Share
        Pentru ca nu stiu exact ce cauta fiecare m-am gandit sa fac aceasta "pagina" pe blog dedicata intrebarilor si raspunsurilor, ca un dialog indirect intre noi, in afara de comentariile care se pot scrie la fiecare post.
        Ideea este ca eu as vrea sa stiu cat mai mult despre ceea ce ar putea dori cineva sa gaseasca pe acest blog.
Astfel ca incep cu o simpla intrebare:

La punctele fantezie va ajuta sa aveti diagrama facuta de mine sau va este de ajuns descrierea modului de lucru?

astept raspunsurile voastre.....si intrebarile....daca aveti

10 comentarii:

  1. Buna seara, as dori sa va intreb cum sa crosetez o jacheta pt o fetita de 1O luni cu maneci lungi?
    Pana acum am crosetat doar cu maneci scurte deoarece nu imi dau seama cum trebuie sa contiui de sub brat. Blogul dumneavoastra ma ajuta foarte mult si va multumesc ca va faceti timp sa impartasiti si altora din pasiunea dumneavoastra. Cu stima, Croitoru Rodica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Pentru jachetele cu maneca lunga lucrati asa cum procedati si pentru cele cu maneca scurta, iar pentru a lungi maneca lucrati de jur imprejurul deschizaturii ramase pentru a baga mana. Ca sa va faceti o idee puteti sa vedeti filmuletul cum am lucrat eu la jacheta pentru bebe de 6-9 luni http://elucrudemana.blogspot.ro/2014/03/jacheta-crosetata-bebe-6-9-luni.html
      Sper ca v-am fost de ajutor. Spor la crosetat!

      Ștergere
  2. Va multumesc mult! Acum am inteles si sper sa imi iasa ceva frumos. Croitoru Rodica

    RăspundețiȘtergere
  3. in functie de nr. crosetei ,ce fir de ata trebuie sa alegem, sau sunt fire care se croseteaza mai usor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei croseta se alege in functie de grosimea firului. Atunci cand cuparati fire, va uitati pe eticheta sculului si veti vedea ca este specificat de catre producatorul firului ce fel de croseta se poate folosi. Eu nu respect neaparat ce scrie pe eticheta; cu cat folosim o croseta mai mica cu atat lucrul iese mai strans si cu cat folosim o croseta mai mare, cu atat va iesi lucrul mai rar.

      Ștergere
    2. multumesc,intre timp am mai lucrat si am mai inteles cate ceva in legatura cu firele dar,am incercat sa fac o husa de telefon lucrata circular dupa filmulete gasite si unde termin randul imi apare ca o dunga pe diagonala pe masura ce lucrez ,am folosit piciorusul simplu ,oare de ce, cum se termina si cum se incepe randul cand lucram in cerc

      Ștergere
    3. Din experienta mea, nu foarte vasta de pana acum, am vazut ca atunci cand lucrezi in cerc doar pe o fata se cam duce lucrul intr-o parte, cum spui tu....pe diagonala, dar daca te intorci la fiecare capat de rand, oarecum sa lucrezi un rand pe fata si unul pe dos, nu se mai duce in diagonala.
      Dupa cum stiu eu regula este sa incepi randul cu punct de lantisor care tine locul primului piciorus, nu lucrezi in primul ochi si mergi direct in urmatorul, iar cand unesti capatul randului cu inceputul, lucrezi un punct alunecat.
      Spor la crosetat!

      Ștergere
    4. multumesc pt raspuns ;felicitari pt blog ,m-a ajutat mult,foarte clar facut,am facut si husa de telefon;acum vroiam sa crosetez dupa diagrame ,m-am uitat peste lista simbolurilor ,dar nu le inteleg pe toate,in afara de cele descrise pe blog,si nici in imagini nu le-am inteles,se vede greu ,poate ,nu stiu,explicate video macar cele mai des folosite.oricum ,intre timp,o sa incerc sa crosetez punctul fantezie

      Ștergere
  4. eu nu am tricotat niciodata, desi am incercat o data si a fost un esec. ma bucur ca am gasit site-ul dvs. am vazut filmuletul cu jerseu, picior simplu, dublu, etc. si mi s-a parut foarte sugestiv. as fi bucuroasa daca m-ati ajuta sa diferentiez tipurile de fire, adica ce tip de fir trebuie folosit diferentiat pentru articole vestimentare, eventual anotimp. iar la capitolul INVATAM SA TRICOTAM, pe mine personal m-ar ajuta filmuletele, neintelegand cum se lucreaza pe fata/pe dos. ma scuzati, va rog, pentru nepriceperea mea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,sunt noua pe site si vreau sa crosetez,as dori sa fac o caciulita pt fetita de 8 de luni,pt sezonul asta toamna iarna care sai acopere urechile,am vazut ceva modele,dar nu vin legate sub barie,ati putea posta un model cu toata tehnica de crosetat?
    Si ce fel de ata sa folosesc.?ultumesc

    RăspundețiȘtergere